STYRKETRENING

Med bedre styrke og kraft vil du kunne løpe raskere og oftere, hoppe høyere, stoppe og endre retning raskere. Sterkere spillere unngår i mindre grad  fall i prestasjon utover i omgangene og kampen, og henter seg også inn raskere etter kamp og føler seg mindre slitne. Siden de restituerer raskere er det ingen overraskelse at styrketrening også har en skadeforebyggende effekt.

Skjermbilde 2020-06-04 kl. 12.58.37.png

NYBEGYNNER

6 uker 

Program for deg som er 14 år eller eldre, eller har liten erfaring med styrketrening. Varierte øvelser slik at du i løpet av disse 6 ukene vil føle deg sterkere, raskere og mer eksplosiv. Vårt mål er å lære deg mer om fysisk trening. 

6 uker individuell oppfølging

Les og lær om styrketrening

Skreddersydd treningsprogram

Personling iOS/Android app: 
> Ta med deg treningen der du der
> Alle planer tilgjengelig i appen
> Videodemonstrasjon av øvelser

> Chat med treneren din

> Loggfør treningen din
> Ukesrapportering

> Grafisk fremstilling av fremgang og treningsprogresjon

Skjermbilde 2020-06-04 kl. 13.01.27.png

AVANSERT

6 uker

Program for deg som har erfaring med styrketrening. For å bli sterkere og raskere og samtidig unngå skader, er det veldig viktig med systematisk og periodisert styrketrening. I en hektisk treningshverdag er det viktig at styrketreningen er effektiv, målrettet og tidsbesparende. Dette skal vi hjelpe deg med!

6 uker individuell oppfølging

Les og lær om styrketrening

Skreddersydd treningsprogram

Personling iOS/Android app: 
> Ta med deg treningen der du der
> Alle planer tilgjengelig i appen
> Videodemonstrasjon av øvelser

> Chat med treneren din

> Loggfør treningen din
> Ukesrapportering

> Grafisk fremstilling av fremgang og treningsprogresjon